http://dl10.glitter-graphics.net/pub/459/459830qyqjkq81to.gif

Be a wise and holy man after God

Love wisdom, and she will make you great. Embrace her and she will bring you honor. Proverbs 4:8
Those who become wise are happy;wisdom will give them life.
Proverbs 3:18
我活着,不是要讨人的喜悦,而是讨神的喜悦. 不爽我,没关系! 我不介意的你的眼光,我只在意我神对我的看法。~~~~~~我要做我自己生命的主角,神是我生命的主人:)
Instagram

Wednesday, September 8, 2010

His answer to me :主如明亮晨星...


《主如明亮晨星》当我在黑暗痛苦绝望中,有一曙光明照在我心,他是那称为奇妙的救主,舍弃天上荣华为我降生,他又为我被钉在十字架,情愿受苦洗净我的罪,我要唱奇妙主哈利路亚,从今後永不会再绝望。
救主耶稣基督被接升天,他去原为我预备地方,就必再来接我到他父家,永远与主同在到千万年,到那时再没有痛苦悲伤,只有甜美快乐的笑容,众圣徒同集在明亮圣城,满心歌颂赞美主大恩。
他仁慈善良的爱,领我冲破狂风巨浪,主如一颗明亮的晨星,带给我无限的希望。

He let me know that i dun need to worry or in the darkness because

HE IS THE BRIGHTEST STAR IN MY LIFE

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.