http://dl10.glitter-graphics.net/pub/459/459830qyqjkq81to.gif

Be a wise and holy man after God

Love wisdom, and she will make you great. Embrace her and she will bring you honor. Proverbs 4:8
Those who become wise are happy;wisdom will give them life.
Proverbs 3:18
我活着,不是要讨人的喜悦,而是讨神的喜悦. 不爽我,没关系! 我不介意的你的眼光,我只在意我神对我的看法。~~~~~~我要做我自己生命的主角,神是我生命的主人:)
Instagram

Sunday, September 12, 2010

*****Sunday*****

What am I doing on Sunday??Of course the answer is CHURCH lah...haha. Today just same as every sunday....
This morning, Hai Ming yi led praise and worship. I'm glad that have the chance be her backup. She sang the song of my heart, my desires to God:

Betapa Hatiku (Alfandy)


Betapa hatiku
Berterima kasih Yesus
Kau mengasihiku
Kau memilikiku

Hanya ini Tuhan persembahanku
Segenap hidupku jiwa dan ragaku
S’bab tak kumiliki harta kekayaan
Yang cukup berarti
Tuk ku persembahkan

Hanya ini Tuhan permohonanku
Terimalah Tuhan persembahanku
Pakailah hidupku sebagai alatMu
Seumur hidupku.


Tuhan Yesus, sinilah saya. Saya memohon minta maaf
Tuhan atas kesemua kesalahan saya. Saya tidak layak
menjadi anakMu. Ribuan terima kasih saya ucapkan
dari hati yang dalam ku kepadaMu. Cinta Kau
sungguhlah paling benar kepada ku. T'rima kasih,
Yesus! Semoga Kau pakailah hidupku sebagai alatMu...
Saya berdoa dengan iklasku.Dalam nama Yesus, Amen!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.