http://dl10.glitter-graphics.net/pub/459/459830qyqjkq81to.gif

Be a wise and holy man after God

Love wisdom, and she will make you great. Embrace her and she will bring you honor. Proverbs 4:8
Those who become wise are happy;wisdom will give them life.
Proverbs 3:18
我活着,不是要讨人的喜悦,而是讨神的喜悦. 不爽我,没关系! 我不介意的你的眼光,我只在意我神对我的看法。~~~~~~我要做我自己生命的主角,神是我生命的主人:)
Instagram

Wednesday, October 16, 2013

当忍耐再一次到了极限

I don't understand, I don't know why it's so hard to close to u. I'm scared, I'm fearful. 没了安全感,这感觉真的很恐怖。。。
为什么?为什么?每次你们只看到我的不好,却忘了我的好?我的忍耐再一次来到了极点。我已经累,真的无比地累。我很想做一个不懂事的孩子,可以不体会他们痛,我很想做个任性的自己。我真累了。我可以体谅你们,可是你们可以不要向我发脾气好吗?我不想做你的出气筒。。。
我知道你忍他的气很辛苦,但是请你不把你生他的气传到我身上,这样对我很不公平。
God, God, God, I cry unto u, Please, Please, Please, don't let us leave u.
I'm sorry, so sorry. I lose myself again. Sorry God, I'm imperfect, Sorry God, I couldn't strong enough. I'm sorry, Lord. Again and again, I let u disappointed. God, in this time, I really hope a hug from u. Fill your angels around me please...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.